ParniyaParniya، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
وبلاگم 𝐌𝐞𝐦𝐨𝐢𝐫𝐬 𝐨𝐟 𝐚𝐧 𝐀𝐫𝐦𝐲^-^وبلاگم 𝐌𝐞𝐦𝐨𝐢𝐫𝐬 𝐨𝐟 𝐚𝐧 𝐀𝐫𝐦𝐲^-^، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

𝓜𝔂 𝓓𝓪𝓻𝓴 𝓜𝓮𝓶𝓸𝓻𝓲𝓮𝓼

سلام

1400/5/31 15:26
نویسنده : parniya
208 بازدید
اشتراک گذاری

سلام
من پرنیا هستم
اما همه بهم میگن پری
تقریبا 11 سالمه
دوست صمیمیم آوا هست که اینجا وبلاگ داره
یه پیج توی اینستا دارم و توش کتاب معرفی میکنم(فعالیت در پست زیر صفر😂)
اوتاکوام
بلینک آرمی و کلا کی پاپرم(مولتی فنم)
انیمه مورد علاقه ام اتک آن تایتان هست و گروه مورد علاقه ام بی تی اس
توی بی تی اس بایسم شوگاست و بایس رکرم جی هوپ
توی بلک پینک هم بایسم جنیه
فعلا بای بای

 

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

AvaAva
31 مرداد 00 15:27
خوش اومدی پری جونممممم
parniya
پاسخ
میسی آوا جونمم
نگیننگین
31 مرداد 00 15:40
خوش اومدی به نی نی وبلاگ
اگر خواستی به وبلاگ منم سر بزن و اگه خواستی یکی از دنیال کننده های من باش🌹💙
parniya
پاسخ
مرسی💛
حتما باعث افتخارمه❤️

31 مرداد 00 15:54
دنبال شدید لطفا دنبال کنید🌹
parniya
پاسخ
حتما باعث افتخارمه❤️

31 مرداد 00 18:53
سلام خوش اومدی عزیزم💕
خوشحال میشم دوست بشم باهات💕
ارمی بلینکم❤
 
parniya
پاسخ
مرسی💛
راستشو بخوای فعلا منم آوا (میشناسی دیگه؟) پرنیا که به خودش زحمت نمیده بیاد نینی وبلاگ🙄
ولی مطمئنم خوشحال میشه باهات دوست بشه🙂

31 مرداد 00 19:14
اها اوکی
parniya
پاسخ
🙃

31 مرداد 00 23:25
خوش اومدی به نی نی وبلاگ
اگر خواستی به وبلاگ منم سر بزن و اگه خواستی یکی از دنیال کننده های من باش🌹💙
parniya
پاسخ
مرسی گلم🧡
حتما
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
1 شهریور 00 1:53
سلام دوست عزیز دنبال شدی خوشحال میشم شما هم منو دنبال کنی🥰
parniya
پاسخ
حتما مبینا جون🙃